haha..

Okej, jag vet att det är jättehemskt egentligen. Men jag ser på en dokumentär på fyran om en tjej som blev fången av en galning (nej jag har inte sett från början så jag vet inte)
Och då sitter det naturligtvis en sån där kvinna och ska berätta vad hon har varit ute för (även fast hela dokumentären går ut på att hon själv berättar). Hur som helst så säger den här andra kvinnan att hon "hölls fången mot sin vilja"...
Jag undrar, går man ofta med på det? Kan man hållas fången på nåt annat sätt än mot sin vilja? Ja jag vet inte, jag har aldrig hållits fången (och ja, jag försöker böja det så många gånger som möjligt, och jag tycker fortfarande att det låter fel.. hållas fången.. hölls fången?.. )

Jag har lyssnat på iPod hela kvällen, men jag fattar fan inte hur man gör. jag kan inte göra egna spellistor.. eller kan jag? Nån som har en nano? Min försöker göra egna spellistor. En heter tillexempel 90-talsmusik. jaha, men vem fan bryr sig. Jag vill ju ha en som heter typ "träna" "åka buss" "vila" ja ni fattar? Hör av er vettja

Kommentarer
Postat av: Marie H

Jag har en iPod, men det enda jag vet är att du behöver iTunes för att skapa spellistor i. Rent praktiskt vet jag inte.

2009-01-15 @ 15:35:35
URL: http://mariehelena.blogg.se/
Postat av: Annso

Hej Lina! Tack för senast då jag var väldigt "trevlig" och somnade. Har en hel del spännande kort på min kamera också, haha. Jag har en ipod, men som det redan står är det lättast att fixa spellistorna i itunes. När man sparar en låt till spellista håller man bara mittknappen på låten intryckt några sek tills det blinkar till, men det jag inte vet är hur man får låtarna till rätt spellistor. Itunes är mitt svar, där är det bara att dra och flytta. Kram

2009-01-15 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0