Hade jag inte gjort mitt?

Igår när jag kom hem från träningen kände jag mig lite.. blah! Satte mig i soffan och skulle ta en snus innan jag duschade. En halvtimme senare vaknar jag med datorn på magen och bannar mig själv för att jag inte kan hålla mig vaken så jag kan sova på kvällen istället.

Sen låg jag och hostade till 3.30 inatt. Inte jättepigg när jag vaknade och skulle gå på kursen. Idag har jag dessutom välkomnat hostan, febern och ontet i halsen. Jättebra! Jag trodde att jag hade gjort mitt när jag blev dålig vid nyår, men tydligen inte.
Jag vandrat runt som en levande lik hela dagen, och har fortfarande feber. Hur som helst så kan jag inte vara hemma från jobbet för jag har så sjukt mycket att göra. Det blir ipren och te som får vara mina bästa vänner imorron. Skulle även ha varit på appo men det glömde jag såklart.

Har även ont i bröstet och får inte riktigt åt mig nån luft. Men nu är det färdiggnällt.
Det är såna här gånger man skulle haft en karl som kokar te och kramas med en. Skönt att Salken får vara hos mamma iallafall så jag slipper försumma henne med korta promenader. Hon blir så lejsam då också.

Nej men eftersom jag inte har nån karl (tack sjukdom, släng det i ansiktet på mig) så ska jag koka mitt eget te och sen börja göra mig klar för John... John Blund also.

ja just ja. Jag har även blodsmak. Blod är inte min favvosmak faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Marita

Zalla gillar blodsmak!

2009-01-21 @ 08:44:15
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: zalla

Hahahaha! Blodsmak, mumms. Kommer ni ihåg när jag jämt sög i mig blodet när jag blödde. Märklig människa jag är. Kanske en vampyr. Öppnade ju även en flaska ramlösa med tänderna, inget smart party trick. Jag var kanske 8år. Haha!

2009-01-22 @ 19:20:21
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0