Godkväll..

Eftersom jag som sagt lider av sömnproblem så utnyttjar jag tiden. Just nu håller jag på och städar. Mina grannar älskar mig säkert för att jag dammsuger halv fem på morron. Jag tvingar även Lovisa att vara vaken och hålla mig sällskap. Jag har varit en duktig syster och kokat te och hett på en film.

Ska plocka lite till eftersom jag uppenbarligen har bjudit hem folk på middag på söndag. Och då måste det vara respektabelt, annars får jag höra det resten av året. Det är länge.

Har kört endast 4 diskmaskiner. Men nu är det fint i köket =). Har även plockat bort härjet som har legat här. om inte Lovisa hade sina grejer exakt överallt så skulle min städning underlättas.

Nej, städa var det ja! Och packa så jag kan pipa iväg till bussen lite ilvasst imorron. Det blir bra. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0