En lista?

i brist på annat. Snodde av Persa.

STEG 1

Namn: Lina

Bor: Storgatan.. och i stugun ibland.

Ögonfärg: Blååååh

Hårfärg: Just nu 4N+2A.. Ni skulle nog kalla det svart..

Skostorlek: 37-38

Längd: 169,5

Höger eller vänsterhänt: Höger höger höger


STEG 2

Skor som du bar idag: Idag har jag haft svarta stövlar. 

Jacka som du bar idag: Peakparkas.

Dina svagheter: Svaghet? blir lite lätt arg?

Rädsla: Spindlar.


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Jag börjar jobba 8. Also kliver jag upp 7.15-7.30.. vid den tiden på dygnet tänker jag inte.

När somnar du: Inatt låg jag och hostade till 3.30


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Colaaaa

McDonalds eller Burger King: Donken..

Adidas eller Nike: Nike 

Lipton Ice Tea eller Nestea: Det var längesen jag drack iste. Tror inte att det spelar sån stor roll vilket av dom.

Choklad eller vanilj: Choklad va?



STEG 5

Svär du? Nä? Hahahaha jag är väl kanske den som svär mest. Fast på jobbet hejdar jag mig lite.

Sjunger du? Every day all day

Duschar du varje dag? Nästan.. Det beror på lite hur jag tränar..

Gillar du skolan? Det enda jag saknar är loven. När jag tänker på skolan får jag ångest och jag är väldigt glad att jag inte behöver gå tillbaka dit.. 

Tror du på dig själv? Absolut. lite väl mycket kanske. Det kan sätta mig i kniviga situationer. Som när jag försökte påstå att prickskytte var min grej och höll på hamna i en skjuttävling. 

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja. Jag är vuxen nu. Då får man komma överens. 


STEG 6

Har du under den senaste månaden:

Shoppat? Ja. Det var roligt =)

Ätit en hel ask müsli? Nej faktiskt inte. men jag har pillat ut dom goda grejerna ur påsen så nu har jag inte sån stor lust att gräva där nå mer.

Ätit sushi? Nej, det börjar bli dags.

Stått på scen? Nej inte det heller.. 

Skejtat? Men har nån lagt märke till snöstormen här? Iof är jag inget skejtproffs. Sist jag påstog att jag var bra på att skejta höll jag på slog ihjäl mig..

Bakat? Nej.. men jag ska. kanske imorron..

Stulit något? Näe.. jag tror inte det..

Ljugit? Ja absolut..

Kysst någon? Ja.

Kramat någon? Yes


STEG 7

Har du någonsin:

Däckat eller varit jättefull? Hahahaha, alltid..

Varit full?: Ja?

Blivit kalladra? Vadå?

Blivit nerslagen? Nej jag har klarat mig..

Busring någon? skoja? Gör jag annat?

Gjort något som du ångrade? Hahahahaha, ja en hel del.

Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja..

Kastat en sten på nån ruta? Det vet jag inte.. tror inte det..


STEG 8

I framtiden..

Namn på barn? Det tänker jag väl inte avslöja heller. Då kommer nån sno dom!

Hur vill du dö? Helst lite smärtfritt. Kanske i sömnen!

Vad vill du bli när du blir gammal? Pigg. Fast det är väl att hoppas förmycket. Man kan ju inte gärna bli i bättre skick om 50 år än vad jag är just nu..


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Ska jag räkna? Det är många.. 

Antal CD-skivor du äger? Rifflelle sköter musik nowadays. Annars finns det ett helt gäng lite här och där.

Antal piercings?: Två just nu eftersom jag nyligen tog ur naveln.

Antal tatueringar?: Två just nu =).. men snart ska ny tid bokas. Spännande

Hur många gånger har du varit med i tidningen? Jag vet inte. Minst en iaf


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Sola och dricka öl och ragga på snygga karlar. Japp, så får det bli..

Vad ska du göra i vinter? Är det inte vinter redan? Jag ska... återkomma

När tar du studenten? 2,5 år sen? men herrejösses! gammal

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja det verkar lurt..

Vad händer till helgen? Ska hem till Stugun och håva in present.

Vad vill du helst göra just nu? Snyta mig


STEG 11

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Hos båda eller hos killar? Ansiktet, kläderna, frisyr, SKOR!!!

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Det verkar ju som att de flesta av mina kompisar var ilag. Och för mig och Sandra är ju hoppet ute så =)

Vem är den perversaste person du känner? Det uppskattas nog inte om jag skriver ut här.. 

Hur många gånger har du varit utomlands? Tre? fyra?

Vilket land är bäst? Sverige ofc..

Ja det var  roligt.. dödat lite tid iaf.. återkommer snart.

Kommentarer
Postat av: Helene

SKOR är viktigt. HAr de fula skor blir det inget!

2009-01-23 @ 15:23:34
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0