ah!

ja just ja. Jag glömde meddela att träningsvärken blev bättre efter dagens gympass.  Nu kan jag faktiskt sträcka armarna rakt ut och även lite bakåt. Jooy..
Lotta skulle visa var hon hade träningsvärk idag när jag blev färgad. HÄR!, sa hon och körde in pekfingret i min svullna, blixteronda bröstmuskel. ja jag säger då det, på jobbet går man aldrig säker.

Nu känner jag att det börjar bli lite tungt i ögonen så jag ska ta och knyta mig snart och kliva upp i tid imorron. jag försov mig förövrigt imorse.
Jag vaknade klockan sju, snoozade några minuter och sen stängde jag av nån anledning av klockan, trodde att jag var fotomodell och somnade om. livet är spännande nästan jämt. Vaknade 08.08 av att Lotta ringde och frågade vad jag gjorde. Som vanligt när dom ringer och frågar om jag tänker komma och jobba så möts dom av ett gäng svordomar och "jag kommer snart"...

Imorron kör vi body balance, undra vilka som kommer vara smidigast på passet. Jag gissar på Lina och Lovan.. kanske inte. fan också, jag som måste look my best.

Jag har nog kanske ingen chans att imponera i body balance ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0