Salka?

Vad är det för fel? Hon vill liksom inte gå ut. På dagarna är det hopplöst och då har jag inte tid att bråka heller. Har en halvtimmes lunch och nu när det har varit rätt lugnt så har det gått bra, men här innan jul brukar vi vara fullbokade och då har jag absolut inte tid med en bråkig hund.
Jag kommer inte att släpa henne runt stan, för det är det jag får göra om jag ska ha med henne. Idag lyckades jag få med henne ner till badhusparken, men sen bestämde hon sig för att hon skulle gå hem.

Imorron ska vi göra oss lite julfina på jobbet. Det känns lite lyxigt att färga när utväxten bara är typ en halv cm.

Skulle vi ha julmössa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, nu är vi så fina så nån julmössa blir det då rakt inte :)

2009-12-10 @ 21:52:14
Postat av: Anonym

Nä, nu är vi så fina så nån julmössa blir det då rakt inte :)

2009-12-10 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0