Hahaha just ja.

Har glömt att berätta en rolig episod från Stockholm.

Vi var ju på fest och det var ett rätt trevligt band som spelade på festen. När jag, pappa och Adam var och fraktade grejer till festen passade vi på att hälsa på bandet och surra lite. Sen kom jag på att jag var nyduschad, osminkad och ful och tyckte att vi skulle göra klart lite fort och dra. (hann naturligtvis spana in några snyggingar i bandet)
När vi sen kom tillbaka, sminkade och klädda för fest, påpekade faktiskt sångaren att "ja, nu såg dom lite bättre ut, ja" haha, men det var inte det roliga.

När bandet hade spelat klart så skulle jag ta mig en sväng om med trummisen. Han visade sig vara grym på att dansa så jag behöll han för mig själv... heela natten! =)
Jag lärde han iallafall "beat it" och när han tyckte att han var redo att köra till låten så intog vi dansgolvet. Då ser jag hur pappa Mårten far runt som en virvelvind och pickar på alla och säger "hörrni! kolla nu! Nu måste ni kolla.. Det här kommer bli bra. Kolla här nu hörrni!!" Sen tar han själv plats på första parkett.
Dansen blev väldigt uppskattad och sen fortsatte vi att dansa våran andra grymma dans. Efter ett tag kommer pappa Mårten fram och knackar trummisen på axeln och säger:
"Hon har gått.. dansgymnasium!" (ni måste tänka med pappas röst nu)

Hade jag varit 14 hade jag dött av skam.

Kommentarer
Postat av: PM

HAHA!

2009-12-11 @ 16:51:49
URL: http://fcstugun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0