Åh trevligt!

Sam
Fan vad skönt att se att det finns människor med sunt förnuft kvar, sjukt trött på bidragstjafset i det här landet.
Jävligt intressant när man ser vissa "utbrända" personer blogga om sina shoppingvanor, utlandsresor och krogkvällar. Det är tydligen väldigt selektivt vad man orkar och inte...



Klockrent!! Känns som att vi kanske har stört oss på samma sak. hahaha

Inatt fick jag en trevlig överraskning. Klockan 2 vaknade jag av att jag hade foten i nåt kallt, blött och lite kladdigt. Jag sliter av mig täcket och upptäcker till min förfäran att jag har foten i en pöl spya. Salka såg så skamsen ut att jag inte kunde bli upprörd (inte för att jag orkade heller för den delen).
Torkade av foten och gick och la mig på soffan istället. Salka följde med.

Nu ska jag gå och tvätta sängkläder om tvättstugan är ledig. Suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0