syyyyk

Ja jag tog och blev sjuk naturligtvis.  Hur kunde jag tro nåt annat när jag har  semester.
Det KAN ju eventuellt vara så att en veckas hårt festande kommer ikapp när man åker på rehab och varvar ner. Men allvarligt, kunde inte det ha yttrat sig i trötthet. Inte i halsont, vara-uppe-och-snyta-sig-hela-natten, klåda i ögonen etc etc. Jaja, jag har köpt halva ICAs lager med halstabletter och så kokar jag te och dricker med honung. Snart är jag back on track. Redo att festa igen. öö?

Nej nu är det dags att klia ögonen en stund till..

Det är sjukt att jag ska behöva göra det själv, men jag gör det...
Lina, dra åt helvete med dig. Jag vill aldrig mer ha nåt med dig att göra! Du är störd i huvudet.
Japp okej, då vet jag. Jag uppskattar att du tog dig tid att säga det till mig! 

Dags att gå vidare här i livet. Skönt att vi pratade ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0