Skandal!

Vi var ut igår, men för vissa fick kvällen ett litet abrupt slut.. ja det var för mig. Jag blev utkastad. Sen stog jag och retade vakten för att han hade en BKBpin på jackan. Om jag inte missminner mig helt så hotade han med att ringa polisen.. Jaha vad ska du säga då då? Att det står en tjej och retar dig för att du tycker om BK Björnen?

Gårdagens bästa sms:
"Jag är kvar. Jag blir snart utkastad"
För det första skickade jag till fel person som antagligen inte hade en susning om vad jag snackade om. Dessutom var det väldigt förutseende av mig. Hur kunde jag veta att jag skulle bli det?

Å andra sidan tycker jag att jag fick vara kvar ganska länge efter att beslutet hade tagits. Det känns som att jag gick omkring med vakten i armen hela kvällen =) Han var rätt grinig. Jag kunde nämligen inte hålla mig för skratt när han skulle kasta ut mig.

- åh nej! Jag har tappat mitt körkort!
- åh nej! Min korthållare..
....
- Jag hade körkortet i fickan
- Jag hade korthållaren i fickan.
- Ja då gick vi!!

På G3 kom jag inte ens in.

"vart är du?"
"Ut kastad"
"ja men vart är du?"
"Ute. Kastad"
smsförmågan var på topp


Kommentarer
Postat av: Magnus

He he, sjukt roligt inlägg faktiskt!!

2009-08-17 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0