Sista veckan

Jag har risigt hår. Risigt så inihelvete. Näsan är helt söndersnyten p.g.a en veckas sjukdom med massa snytning. Håret är risigt och utväxten är inte av denna värld. Jag luktar huggorm då jag fortfarande inte har orkat duscha (jag har semester, hallå) Läckert!
Ögonen kliar och är röda runtom, som att jag har rökt på i tre veckors tid. No stop. Naglarna är lite halvskitiga och flisiga.
Ögonbrynen som har blivit försummade ska vi inte ens prata om.  

Och inte fan vann jag nåt på bilbingon idag heller.. Å andra sidan blev jag inte heller bajsad på, så det var ju en rejäl uppsving från förra veckan.

Igår när jag skulle sätta upp håret i min nattliga fläta så insåg jag att mina två gummisnoddar som jag hittade längst ner i väskan (ja det var rågummisnoddar) hade jag slitit sönder. Jag är så våldsam. Letade igenom en låda med gamla saker och hittade två snoddar. Fick välja mellan antingen en scrunchie? (nej jag vet inte, men ni vet vad jag menar) eller en annan. Jag ansåg att det skulle vara otympligt med den fruktansvärda tygsnodden och valde den andra. Jag ska beskriva hur den såg ut.
Den är rosa.  På den rosa snodden är det fastsytt ett stoppat hjärta i rosa siden. Men ni ska inte tro att det är slut där. På det rosa hjärtat i siden är det fastsytt en penntroll. Penntrollets hår är orange.
Ingen fara med det om man bara ska sova.

Jag var på affärn och handlade till bingofikat. När jag var på väg hem såg jag att jag hade den där snodden kvar i håret. Dom på ICA måste ju tro att jag har blivit galen på riktigt. Sebastian tyckte den var fin iallafall. Inatt ska jag ha på mig den fina snodden igen.
Imorron kanske jag ska duscha, vi får se. Jag ska visserligen ut bland folk så det kan väl vara en god idé om jag inte vill sitta själv längst ute på kanten av läktarn.

Många intressanta diskussionsämnen idag på bingon för övrigt. Men vi har fortfarande inte riktigt smält det där med sizen. Hur gör vi? Hur får vi se? Det här kommer aldrig att gå.

Och på onsdag ska jag få den bedrövliga utväxten färgad samt gå och träna för första gången sen sundsvall brann. Och det, ska gudarna veta, var länge sen det. (eller ska vi säga att jag inte färgat utväxten sen ** duschad.. nej nu ska vi inte vara såna)

Kommentarer
Postat av: sara

du får göra upp en plan! bra bra

2009-08-11 @ 09:30:13
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0