Produktiv fredag

Jag har spenderat kvällen på följande vis.
Kom hem från jobbet
Sorterade tvätt i olika högar
Gick till tvättstugan och satte igång två maskiner
Skjutsade mamma ut på frösön, hämtade en av hennes kompisar och vidare till Lungvik
Åkte på ÖB
Hittade inte det jag skulle ha men kom hem med en sax?
Åkte hem
La in tvätt i tumlarn, satte igång två nya maskiner
Åkte på bolaget
Åt middag
Tvättstugan, två nya
Hem, vänta
Tvättstugan, två nya
Hem vänta
.. Nu sitter jag och väntar på att den sista ska bli torr och sen ska jag hämta mamma och sen fara till Stugun.
Sitter i skrivande stund och lyssnar på U2 som grannarna spelar. Fint

Hur som helst så har jag löst mitt toalettpapperproblem nu. Jag kan ju börja handla med sån där shop express. Då kan jag ju lägga ner den i påsen på en gång!! Fan vad bra!
Jag ska förövrigt aldrig mer ha förfest. Det går så mycket papper och så måste jag skämmas när jag ska köpa nytt.

Jag har även kommit till insikt idag. Bäst som jag satt och klippte så kände jag att.. fan vad trevlig och snäll och go jag ser ut nu. Kollade upp och fick syn på mig själv i spegeln. Och det ska gudarna veta!! Jag såg inte det minsta trevligt och snäll och go ut. Jag såg riktigt jävla sur och elak ut. Så jag förstår att folk tar mig för en elak människa. Om blickar kunde döda?

Nej, men lite cola på det här så..
8 maskiner, fan vad mycket rena kläder jag kommer att ha nu. Och det går faktiskt rätt bra att tvätta med manson i iPoden. Fab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0