Onsdag 12/8

Jag har en sån där sjuk förmåga att komma ihåg allt. Förstå mig rätt nu, jag har fortfarande alzheimers och glömmer allt viktigt och matdosan står i kylskåpet varje morgon när jag kommer till jobbet (dvs OM jag har kommit ihåg att handla)
Men skumma saker kommer jag ihåg. Jag glömmer heller aldrig nånting elakt som nån har gjort mot mig.

Hur som helst, det jag ville komma till är en rolig grej som jag tänker på ibland. Zalla berättade för mig för ex antal år sen att hon såg en gubbe i en rulltrappa som kliade sig i örat hela vägen. Alltså, ändå uppifrån och ner. Historian kom även med en demonstration HUR han kliade. Det här tänker jag på ibland och skrattar. Jag förstår ju själv att ni som läser inte tycker att det är det minsta roligt, men det är det.
Hahahaha, ja nu skrattar jag åt gubben igen.

(jag undrar om det inte var i gymnasiet hon berättade det tillochmed)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0