men herregud..

Okej för att förtydliga. Det var inte jag som handlade lättmjölk och korvbröd.
Gubben som handlade hade tagit en kundvagn när han skulle göra den här enorma storhandlingen. Och det var ju roligt att ni förstog. Jag älskar när jag måste förklara klockrena skämt, det förlorar inte alls sin glans.

Nu till nåt helt annat, nåt ni aldrig hade kunnat tro!
Jag har diskat. Det tog 40 minuter och det var förbannad jävla skitäckligt. Men nu är det fint i mitt kök.. Imorron ska jag städa hallen och tevebänken. Sen får vi se vad som blir nästa projekt. Rätt vad det är så kanske det inte ens är en hälsofara att vara hemma hos mig längre.

Salka klättrade dessutom upp på bordet och åt upp lite smulor därifrån. Kanonbra!

Kommentarer
Postat av: sara

om jag ska vara riktigt ärlig så läste jag nog inte ens texten. jag blev så upprörd när jag såg lättmjölken.

2009-09-01 @ 08:26:39
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0