glömde!!

Hahaha jag glömde ju berätta en rolig grej som hände i Lördags.

Efter att jag och Niklas hade varit till stugun och hämtat Lovisa så skulle vi fixa iordning oss innan kvällens kalasande. Min badrumsdörr hade inte riktigt varit sig själv på senaste och jag skulle gå in och bevisa att jag kunde låsa.
Det kunde jag också, men tyvärr blev det så att när jag fick igen låset så ramlade handtaget loss. Där inne satt jag och tog mig inte ut.

Niklas styrde dock upp situationen, men det var sjukt roligt så länge det varade. Sen kom jag på att vad kul det hade varit om jag hade varit ensam hemma! moahahahahaha

En rolig sak till. Igår drog vi igång. Först långpromenad runt frösöberget och sen Body Balance.
En kille som brukar gå på balance (vi kan kalla han för frillan) var även där igår. Mitt i en avancerad övning, tror den hette stjärnan, så hör jag en duns. Då har frillan ramlat i golvet.
En fundering.. Man känner liksom inte att man håller på att fara och avbryter övningen eller? Nej då står man kvar på tjur tills man faktiskt ramlar.
Jag har tänkt på det hela dagen, och förmodligen sett jättefånig ut. Riktig kämpat för att hålla mig för skratt. (Kunderna kan ju få för sig att man är galen om man börjar skratta av ingen anledning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0