Dagens shopping

Jag åkte iväg för att handla. Lika bra när jag har bilen tänkte jag. När jag kom hem så har jag som vanligt inte med mig nåt vettigt överhuvudtaget. Inga torkade aprikoser den här gången dock.
Lite småkrafs, men inget jag kan laga nån mat av. Så dagens middag fick bestå av tonfisk och snabbmakaroner. ja, det gjorde sin grej iallafall.

Hur som helst, det jag skulle komma till var. När jag gick där med min korg såg jag plötsligt den! DEN! FANTA CITRON!!!! Jag passade genast på att håva in en flaska som nu ligger och väntar på att bli skitiskall i kylen. Jag är lite spänd faktiskt. Smakar den som förut, kommer jag tycka att den är lika god nu som jag gjorde för 10 år sen? Har jag haft för höga förväntningar? Ja, hur som helst. Spännande!
Jag återkommer med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0