Bilbingo...

Jag förstår ju att alla undrar hur det gick för mig på bilbingon. Blev det vinst? Jag ska berätta.


Spelet började, det gick som vanligt inget vidare. Varken på väntbingon eller dom första 6 blocken. Sen var det dags för fika. Det gick väldigt bra.
Sara hade gjort goda salami/briemackor och vi drack kaffe och festis och åt godis och muffins som Marita hade bakat.
Sen satte spelet igång igen. Efter ett tag så vann Frida. Ja det var ju enormt roligt för henne. Verkligen. Jättekul.
Spelar ett par block till och sen får jag vittring om vinsten. Ett nummer ifrån bingo! Tänkte att den här gången ska jag inte förvarna om vinst eftersom det bara bli en jävla massa otur då. Så jag satt och väntade på 39 som snart skulle komma. Trodde jag. 39 kom inte, men dock så kom nåt annat.
Jag hörde liksom hur det knäppte till och kollar ner på axeln. BAJS!!!!

En fågel har alltså på riktigt flygit förbi, bajsat in genom den nervevade rutan och träffat mig på axeln, näsan och armen. (tack och lov missade han finböxan)
"JAG BLEV BAJSAD PÅ!!!!" skrek jag och det tog några sekunder innan mina medresenärer insåg vad som just hade skett.
Sen skrattade vi resten av kvällen.
Tack och lov att pappa var kontrollant så han kunde kila in och hämta papper åt sin stackars utsatta dotter. Ja fyyy faaan vad roligt.


Det sägs ju dock att det betyder tur om en fågel skiter på en. Jag satt och väntade på vinsten som komma skulle, sen insåg jag sanningen. Det sägs bara att det är tur så att man inte ska bli så ledsen för att nån just bajsade på en.
Jag vet precis hur Salka känner sig nu.


Nu har ögat svällt upp så det ser ut som att det håller på att ramla ut. Hade det inte sett så förbannat vidrigt ut så hade jag kunnat ta kort och visa. Tyvärr kan jag inte kolla på det själv, för då spyr jag.
Det är nog fågelinfluensan. Eller finns den fortfarande kvar? Det kanske bara är svininfluensan för hela slanten nu. (det har jag nog också)


Kommentarer
Postat av: sara

hahah

jävla fågel alltså

2009-08-04 @ 10:32:30
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Jag dööööör!

2009-08-06 @ 13:53:17
URL: http://linnea87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0