Torsdag 23/4

Idag gatt jag tyvärr handla toapapper. Det var första gången i mitt liv, och det var även vansinnigt pinsamt. I fem års tid har jag klarat mig.. Mamma brukar handla det till mig. Nu vägrade hon..
Gick in på Domus, såg förmodligen ut som en snattare eftersom jag såg så nervös ut. Rev åt mig en förpackning och betalade kvickt som attan och sprang hem. Jag hoppades för mitt liv att jag inte skulle stöta på nån jag kände på vägen hem.

Annars då sen sist. Ja när jag hade druckit halva den där colan jag skrev om sist så spillde jag ut den på golvet. Sen halkade jag i det. Det var roligt..

Imorron ska jag nog shoppa lite, det har jag bannemig gjort mig förtjänt av!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha.. ja du är bara för rolig du

2009-04-23 @ 22:02:56
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0