Polisincidenten..

Tänkte att jag skulle berätta hur det gick till för er nyfikna.

På middagen hos Zalla så vann mitt lag tävlingarna (vad annars) och vinsten bestog av såpbubblor (som jag fortfarande inte har fått upp, tänkte att det kunde vara skoj på krogen) och hubbabubba, som förövrigt kommer i ny utformning nu. Nämligen i ett rör. Efter att jag hade tryckt i mig hela röret och hade ett tuggummi i munnen som var ungefär av samma storlek som en hamster, så skulle jag bara hiva bort röret. Så jag slängde det över axeln och vänder mig om. Då ser jag till mig absoluta förskräckelse att jag har råks på kastat plaströret på en polis. (Såhär i efterhand kan jag ju fundera vad polisen gjorde där, just standing)..
Springer fram och tar upp den och ber om ursäkt. Jag sa även att jag råkade tappa den.
Sen går jag tillbaka till min cirkel. Då ska jag kasta bort röret en gång till och slänger det i mitten av folkmassan som står där.
Då dyker polisen upp bakom mig och säger
"du kanske ska ta upp den där?"
.. jag säger återigen att jag har råks på tappat den och tar upp den. Sen slängde jag den en gång till. IN YOUR FACE!!! polisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0