Nej men nu tror jag!!!

Nu får det faktiskt vara nog på dom här jävla tokerierna!

Jag är så förbannat jävla trött på vegetarianer/veganer som fortsätter att kalla köttätare för idioter. Läste ett inlägg som min syster tipsade om, och jag blev så arg att det eventuellt började koka lite i blodet.
Att kalla oss för idioter, sen att även säga att vi inte kan ta diskussionen eller argumentera om VARFÖR vi äter kött. Ska vi ens behöva det undrar jag ju iochförsig.

Helt plötsligt är det vårat (vi köttätare) fel att dom har dragit tillbaka 500 ton kyckling för att det var glas i det, och enligt vissa är det även rätt åt oss om vi får i oss glas. Fattar ni inte att det är nån jävla dum vegan som stoppat i glaset i dom, och nu har alltså 500 ton kyckling dött i onödan. Bra jobbat, genomtänk plan.

Sen undrar jag fortfarande av vilken anledning ni kräver respekt för erat val när ni inte respekterar NÅN annan än dom som gjort samma val som ni?

Det är VI som gör fel (även fast alla ätit kött i alla tider, djuren äter varandra)

Nej jag får inte ur mig nåt vettigt för jag blir så jävla förbannad. Hoppas ni svälter ihjäl och dör!!!!

Och en sista fråga. Om det är så jävla hemskt att äta kött, och vi borde skjutas hela högen. Hur i HELVETE kan ni vegetarianer ligga med en köttätare, eller leva med en? Jävla hycklare!



Jag hugger in, feel free att hugga in på sparrisen i bakrunden.

Om ni tror att ni lever hälsosamt om ni är vegetarianer, hur kommer det sig att det finns överviktiga sådana då?

och till slut, en fråga som jag fortfarande inte har fått svar på. Hur förstör vi miljön genom att äta kött..


Kommentarer
Postat av: Siolia

Men snälla människa, hur mår du? :)

2009-04-02 @ 21:49:29
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Towa

är det mitt inlägg du menar?

2009-04-02 @ 21:56:18
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Lovisa

Haha, tillåt mig att skratta åt siolias försök att förnedra igen.. Lite medelmåtta, som hon ungefär=)

Du är skarpsinnad min syster, tack vare att du äter kött:D

2009-04-02 @ 22:00:14
URL: http://lovisaulander.blogg.se/
Postat av: Magnus

Intressant reflektion!



Faktum är att väldigt många av dessa "mitt-sätt-är-det-enda-moraliskt-rätta-människorna" är väldigt intoleranta med andra människors åsikter och vanor.



Nykterhetsivrare förbannar ju gärna oss som gillar att ta en kall eller två och drar sig inte för att tala om hur fel vi gör. Tänk om jag skulle försöka förmå dom att dricka mot sin vilja? Det skulle ju inte ske.



Sen har vi dom religiösa galningarna som predikar om vidsynthet och förståelse. Men inte fan accepterar dom att jag inte tror på deras gud...



Veganer och vegetarianer, redan nämnda... Och inte behöver dom oroa sig för att jag ska tvinga i dom en biff heller.



Sedan har vi det senaste exemplet; Bloggare, som när dom blir kritiserade slår ifrån sig med att alla bara är avundsjuka på dom...



Egentligen är det ju lite synd om dom här stackarna som inte vill acceptera människans olikheter.



Så jag håller med till fullo, nu får det faktiskt vara nog på dom här jävla tokerierna!

2009-04-02 @ 22:40:49
Postat av: Towa

Vet inte om du tog illa upp men det tror jag väl inte? Du om någon borde väl veta om mycket ironi ur min blogg?

2009-04-02 @ 22:49:34
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: zalla

Jag delar Magnus syn på hur detta uppkommer. Jag blir också helt galen, dom får ju finnas, varför borde inte vi få finnas..



PUSSPUSS

2009-04-05 @ 09:11:28
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0