ja det blev lite tokigt..

Fick sms i Fredags om att jag genast skulle komma och dricka grogg.. så det gjorde jag.
Det var sista gången (antagligen inte) som jag drack ikapp med två karlar. Det slutar inte speciellt bra.
Lovisa kom och hämtade mig och vi åkte på fotboll på arenan. Ganska snabbt inser jag att jag inte kan följa med i matchen eftersom jag inte ser nåt. Så jag bestämmer att det är dags för mig och Salka att gå hem

Tydligen så hade jag även ringt Sara och dragit nån kärleksförklaring och hon hade försökt guidat mig hem. Jag kan ärligt talat inte säga vad jag gick för väg hem. Vad jag dock vet är att jag ramlade ner i ett dike. Jag tror att det kan ha gått till som så att Salka drog ner i diket och jag råkade följa efter. Sen gick jag igenom snön (för jag hade även en hög grus i skon) och så ramlade jag. Låt oss säga att peakjackan har gjort sitt för den här säsongen, för den är helt lerig.

Gårdagen var jag väldigt passiv. Fixade mamma i håret och åt pizza, men sen spenderades den mest i soffan.

Mest imponerad är jag över att jag hade sinnesnärvaron att duscha av Salka när jag kom hem när missinassa (eller nej okej. klockan var typ 23) hahahaha.

Nu ska jag ägna dagen åt nåt viktigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0