I´m alive

Ojoj, jag måste nog meddela att jag lever.
Har försökt mobilblogga lite under påsk men det har inte fungerat. Marita.. varför? jag har lagt in numret en gång till men det funkar inte.

Hur som helst har jag haft en trevlig påsk. Inga missöden.

Vilken tur att jag är omgiven av vackra män. Sebban, fasters bästa kille. Och så nu en ny. Lilla William. Fasters andra bästa kille.

En störig grej. Jag har börjat gnissla tänder. Eller jag har gjort det ett tag, men nu gör jag det heeela tiden. När jag åker buss, när jag kollar på teve, när jag lyssnar på musik (gnisslar i takt) och just nu när jag skriver.
Detta orsakar en massiv huvudvärk. ja, mindre har man ju blivit vansinnig för

För övrigt så har jag kommit på en mycket bra studentpresent till Lovisa. Har tjatat om den hela dagen, och snart kommer jag försäga mig. Måste få berätta för nån.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marita

Skriver du blogg först i mms:et? skickar du till 71305? Kiss

2009-04-14 @ 08:54:34
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Helene

Tur att du fick berätta för mig då =)

2009-04-17 @ 08:37:50
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0