Hur många gånger ska jag behöva fråga?

AV VILKEN ANLEDNING FÖRSTÖR VI MILJÖN GENOM ATT ÄTA KÖTT?

Ni som är så pålästa och argumentskraftiga. Jag har inte fått svar på den frågan trots att jag uppriktigt vill ha svar på det, och trots att jag har frågat i typ ett halvår, om inte mer..
Det finns ju en speciell person som jag egentligen skulle vilja svarade på den där frågan, men personen i fråga vet nog inte ens själv varför den är vegetarian.

Och en annan rolig sak att skriva var ju att försäljningen av kyckling gått ner med 30 procent. No shit sherlock, det finns ju förihelvete ingen kyckling att köpa.

Det störde mig förövrigt när jag var och handlade i torsdags. jag skulle nämligen köpa kyckling, men det fanns bara salmonellafylld willys och typ.. euroshopper? Den äter jag inte ens om jag får pengar för det. Kronfågel vill jag ha. Så nu väntar jag på att dom avskedar glasmarodören och skickar ut lite ny kyckling.

Dagens middag bestog av snabbisar och smör och ketchup. Jag misstänker dock att smöret hade sett sina bästa dagar. Men jag har fortfarande inte kommit ihåg att handla ny mat sen all gick sönder.

Kommentarer
Postat av: Persa

Ja du Lina.. jag kan bara hålla med dig.. Och sen så säger jag: Hejja Lina!!:)

2009-04-03 @ 21:59:42
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0