Torsdag...



Haha, tänkte lägga in en bild men jag orkade inte ta nån bra och då blev det en bild när jag inte ens visste att det tog. ja, så är det. Och det var ändå färgen jag hade tänkt visa =).. så nu är jag mörk och det känns ju rysligt bra.

Idag har jag haft kurs hela dagen. Skönt att bara sitta och lyssna en dag också. Imorron är det uppdrag så jag har gjort helg nu får man väl säga.
Började även dagen med fetförsovning. Skulle vara på salongen klockan 8, och Lotta ringde och väckte mig 8.06. Jaja, på 2 minuter var jag sminkad påklädd och var på salongen. Och då hade jag även gått ut med Salka. Säga vad man vill om mig, men snabb är jag iaf!

Nu ska jag ladda inför träning

Kommentarer
Postat av: frida

Bra de blev me håret..har oxå klippt mig idag..gatt ju..

2008-09-04 @ 18:30:45
Postat av: Zalla

Snygging!

2008-09-04 @ 21:54:18
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0