Thank god!!!

Tack och lov att den här dagen är slut.. Den här dagen also! Helt galet!
Vi har alla farit runt som yra höns känns det som, och har väl lyckats stressa upp varann.. haha

Dagen började med att våran färgleverantör rasslade in med en tårta till oss! Grymt god. Och Maria hade med sig godis. Herrejösses, jag har inte gjort annat än att fika idag tror jag.
Efter lunch bröt kaoset lös på riktigt. För det första skulle jag gå till turken på hörnet och köpa snus och han hade inte en enda white så jag fick köpa äckliga bruna general för att jag inte orkade gå nånannanstans. Sen har det varit kaos av andra anledningar som jag inte tänker nämna här, men oh my!

Det hela slutade iaf med att jag skar upp handen och höll på att förblöda, och sen när jag kollade mig i spegeln så fick jag en chock. Sminket är inte längre kvar där det en gång var, jag är blank och äcklig och håret står åt alla håll och kanter. Imorron är det städning av förrådet som gäller på förmiddan. Nu ska vi komma på en bra lösning för vårat lilla förråd med för mkt produkter i. Nej jag måste gå ut en sväng och samla mig själv.. hahaha.. crazy crazy day. Vi har mest skrattat åt den här dagen allihopa.

-Vi har ingen plats för dom..
-Men jag lämnade ju massa tomma platser har jag för mig
-Jaa, men där har vi ju stoppat in andra saker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja herrejävlar vilken dag!!! :)

2008-09-22 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0