TGIF

Så, imorse klev vi upp och åt frukost (okej, det kanske man inte kan kalla det för när det bestod av 2 ägg med majonäs) och begav oss ut på frösön för lite smärta.
Det gick ganska bra dom första timmarna, men efter lite vila och när färgen skulle dit så började det blir jobbigt.. Riktigt jobbigt faktiskt. Tillbaka och gnugga på ett svullet område. Men jag överlevde och nu sitter jag här inpackad i plast och bandage.
Det tjocka helosanlagret verkar ha som... smält? och det, blandat med sårvätska och lite blod sipprar ut ur bandaget och jag har redan blött ner alla kläder jag har haft på mig och pappas soffa litegrann.. (även pappas tröja, men det behöver vi inte erkänna)
Det ser ganska ofräscht ut med den där blodfläcken som är på bandaget och det ska bli ett sant nöje att få ta bort den imorron och duscha av tatueringen.
Men.. jag är väldigt nöjd och imorron kan jag lägga in en bild på hur den ser ut när den är klar. Bjöd ju bara på en halvfärdig bild förut.

Åkte hem till stugun och gick på fotboll, och sen bjöds det på en sen middag hos pappa följt av några omgångar luffarschack och hängagubbe.. Vi gjorde ett tappert försök att se på film, men Lovisa somnade 5 minuter in i filmen och jag var inte så sen efter. Så då gjorde vi kväll. Det känns att man suttit med smärta i typ 4 timmar idag. Kroppen blir schleeeten.

Och för övrigt.. vad är problemet?

Lina, polarn.. Simma in till land nu!

Kommentarer
Postat av: sara

men ska du kanske uppdatera lite?

2008-09-09 @ 23:23:41
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0