sooon

...9 timmar kvar..

Kvällen har bestått av träning, sen skulle vi kolla på de två filmerna vi hade kvar att se. Turns out att det var crap!! Båda två. Första kollade vi en kvart på.. den andra kollade vi kanske en halvtimme på! Välspänderade 45 minuter. Resten av kvällen har bjudit på sex and the city maraton. har kollat i dryga 4 timmar nu. Och så har vi fikat också. Marabou Daim, Oreo, ballerina och ambrosiakaka. Det är som bekant pensionärsfika, men jag fick även en pensionärsstämpel när jag knopprade bort garneringen. Lovisa sa att jag såg ut som en tant.

Sen har hon ägnat resten av kvällen åt att skratta åt mina överdrivet långa tånaglar. Även fast det hela är hennes fel eftersom hon har tagit med min nageltång hem till stugun och sen "glömde" hon att ta in den. Jag straffade henne genomo att klia henne i huvudet med mina tånaglar. Det tyckte Lovisa var mysigt.

Så.. borsta tänderna och dricka lite vatten och sen sova en stund innan morgondagens uppdrag.
Jag mms-bloggar när jag får tid imorron.

Ja, som sagt.. sova en stund var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0