okej, jag gör den också!

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Kolla sen
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Det är pengarna tillbaka garanti!
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- Nu kastar jag in handduken Gonatt ägget (ditt nya smeknamn)
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Antagligen. Då ska jag skratta!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Placebon kan vara effektiva...
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Bli shit faced och rockband idag onsdag kl 19 hos mig. Kommer du? Sen Olearys/upstairs om vi tar oss dit
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Kan inte jag har träning måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Fast på onsdag har jag inte träning förrän typ halv 7.
8. Vad vill du höra mest av allt?
- K
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
- Japp, jag tänkte det
10. Din romantiska replik?
- Har du tid att klippa mig imorgon tror du? Ska förmodligen stanna i stan efter skolan
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Ja det vore det.. Det roligaste skulle vara att se när du skulle försöka smita ifrån lite smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0