oh my!!

Läste för 10 sekunder sen att svarta änkan har tagit sig hit. Uppenbarligen så är det samma klimat i sverige som där den vanligtvis bor (jag har inte en blekaste aning om vart dom jävlarna håller hus egentligen)
Also allvarligt, that´s it. Nu går jag fan inte ut mer! aldrig. Jag ska ringa färdtjänst för att ta mig till jobbet imorron.

Jag skulle vilja googla på det och se om det står på fler ställen så jag kan bekräfta den fasansfulla nyheten, men om jag söker på det så är jag övertygad om att det kommer att dyka upp en bild, och då kommer jag inte bara måste sluta gå ut, utan då kommer jag inte kunna sova heller.. Herrejösses!!!! Hur ska jag överleva det här egentligen?

Kommentarer
Postat av: Marita

Det är främst i de mellersta delarna av Sverige, jämtland tex... hehe. Näe men lina det var tex så att dom kommer in till Sverige med bilar från tex Usa och i en av bilarna som hade varit i svierige i 3 år hade det kommit fram några spindlar, så då antar forskarna att dom klarar av sveriges klimat.

/experten

2008-09-23 @ 12:15:56
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lina, du måste verkligen klippa mig! Det börjar likna en katastrof! Och jag skulle dessutom behöva ta en sån här bebis bild och sätta i tidningen.. Men INTE med det här håret iallafall. Vet dock inte hur det ska gå till eftersom det är nån som behöver ha mat var 2-3 timme.. Hur kan vi lösa detta??

2008-09-23 @ 15:39:28
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahaha! Du är rolig du men om det är så som du skriver att spindeldjävlarna håller på invarderar landet, ja, då kommer inte jag gå ut mer heller och färdtjänsten kommer att få en del att göra.

2008-09-25 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0