Måndag

Att lägga sig i tid gjorde uppenbarligen susen. Inget ont i halsen idag. Bara snorig så jag drog iväg och tränade. Sen gick jag och Salka med Lovan till henne och sen gick vi hem.

För övrigt så var jag och handlade 1000 grejer idag. Så snart ska jag ta kraft och göra värsta kräftpastan. Tror det kommer bli gott. Idag slog jag på stort och kokade makaroner och stekte köttbullar.. wäää, fast det funkade. och lunch får jag imorron också..

Dagen har bestått av att damma hyllor. Det tog lång tid, men nu är det slut på damm.

Och det här blev för övrigt ett sjukt jävla tråkigt inlägg..

Jag funderar.. och funderar... och funderar!

Jag mår sjukt bra. Träning botar allt.. Smal ska jag bli.


Kommentarer
Postat av: ME&MY

då ska jag lägga mig tidigt ikv,

för fan vad världelöst det är att vara förkyld, snorig och jävlig!



2008-09-02 @ 19:40:29
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0