Lördag

Jag sov visst i soffan inatt. Låg och kollade på Sex and the city tills jag somnade och nu ligger jag tydligen kvar. Jag har ju allt jag behöver, dock har snusen sinat. Jag tror att det är nån som har nallat.
Also blir det här sista avsnittet eftersom jag måste dra en repa på stan. Måste leta efter nåt vettigt att ha på mig ikväll eftersom det är FEEEEEST och bolaget och catch. Fan vad jobbigt, och inga skor hade jag i stan heller så mamma får skicka in dom med bussen. Herrejösses, man har det inte lätt..

None

Och till det viktiga.. GRATTIS på födelsedagen Frida från mig och Salken. Den fjärde oktober kommer vi och feeeestar =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va kkul med lite party!!!!!!!!!!

2008-09-20 @ 21:38:27
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: frida

tackar tackar!! japp då blir de röööööööööööööj

2008-09-21 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0