japanerjapaner

hahaha, jag dör. Vad är det för fel på japaner?
Deras teveprogram är ju helt störda. Ändå kommer jag sitta klistrad framför teven och se på "hål i väggen" på söndag.

haha, men det är fortfarande nåt fel på dom med sina sjuka teveprogram.

Lovan hade högläsning ur tidningen idag, och uppenbarligen så finns det ett program i japan där en tjejgrupp (japans svar på spice girls) fick stoppa in huvudet i en låda med en läskig ödla och en kotlett på huvudet. Och det som hade huvudet i lådan längst vann.. Moahahahahahahahahahah!!! allvarligt. jag dör!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Undra vem som är gammal o senil... Lotta heter jag och det var jag som läste högt ur tidningen, om tant minns:)

2008-09-11 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0