herrejösses

Also inte för att jag är bitter (jo det är jag) men hur i helvete kan TURID ha namnsdag och inte Lina?
Jag kommer att gnälla varenda dag nån som har konstigare namn än jag har namnsdag. Känner mig lite diskriminerad faktiskt. Och om Mustafa eller liknande lyckas håva in en namnsdag så ringer jag tamefan upp idioterna som ändrar på dagarna och skäller utan dess like!

Dessutom har jag blivit diskriminerad en gång till idag. Det är nämligen så att en dubbelrum är billigare än ett enkelrum när man ska boka. MEN VAFAN!!!! Jag blir irriterad faktikt.

Och en tredje sak.. och en fjärde och en femte..
Det ringde nyss världens sämsta telefonförsäljare till mig. Råkade svara eftersom det var 063-nummer. Jävla kassa försäljare. LÄR ER!
Och så sitter Salken och äter upp alla mina pistagenötter. Jag blir matt
och till sist!!
VAD VILL DU MIG DATORN??????

Sen finns det århundradets jävla idiot som jag ska sparka på smalbenet nästa gång jag ser han! VAFAAAAN!

Nu ska jag gå och byta om och sen ska jag träna trots att jag är sjuk. Kanske blir på bättre humör då!
Kan alla idioter sluta förstöra mitt liv!?!?!?


Kommentarer
Postat av: sara

ska du bo på hotell?

2008-09-10 @ 18:53:52
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Helene

Nyss var det en försäljare på 063 nummer som ringde till mig med.. "Du var med i en undersökning på internet i juni".. var jag? inte minns jag det heller..

2008-09-11 @ 20:15:28
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0