Helg..

Japp. Nu har jag i princip gjort helg. Och det känns ju fasligt trevligt.
Hur som helst. Imorron har vi kurs och på fredag är det ju uppdrag som gäller.

Vi tränade i måndags och idag.. och imorron börjar vi tydligen ogudaktigt tidigt med en promenad då kursdagen kommer att innebära fika och sen är det träning på kvällen. Ja, jag har sagt det förut. Jag ska bli smal.
Dessvärre verkar inte min våg här hemma så pålitlig. Den står på 1 när man börjar, så det är ju alltid trevligt att få dra av ett kg. Men jag vägde mig på jocks idag och den visade INTE lika mycket som den jag har gör. Jävla skitvåg. Låt oss hoppas att jocksvågen ljuger!

Ja, eftersom det här var förfärligt tråkigt så tror jag att jag ska ta mina vansinnigt ömma muskler och hoppa i säng så jag kan kliva upp runt 6 snåret imorron för långpromme. Fy fan vad jobbigt. Bloggar jag inte på kvällen så jag har förmodligen dött.
Ja just ja. Jag och Lovisa ska se dom där två skräckfilmerna som vi har kvar också. Och eftersom den första inte var så mycket att hänga i julgranen så är jag hoppfull att dom som är kvar är, om inte bra, så iallafall, bättre.. Kan väl knappast bli värre iof.

Jag fick även en klämskada idag på pumpen. Klämde tummen mellan 5 kg och 2,5.. det gjorde ont och jag ska tycka synd om mig själv.
Nåt som dock är positivt är att vi inte har blivit anfallen av fler fladdermöss. Det var en traumatisk upplevelse.

Ja förresten. jag kanske inte sa det förut, men jag är mörk nu! Mobilbloggsbilden var bara förpigmenteringen så det var inte kärringrödlila jag siktade på! Känns grymt och ingen har känt igen mig på jobbet idag. Lovan trodde att jag jobbade med mössan på, och dom andra har sett ut som att jag har varit en förrymd främling som kommit in och tjyjobbat lite haha

Nu måste jag tydligen gå ut för Salka står och gnäller. jag orkar inte gå. jaetröttibeeenen (håkan)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååå trevlig då vill jag se bilder på ditt hår!

Men tänk som jag kämpade å få dig ljus....

Tusentals foliepacket ha hahahahaa! Å inte gick det särskilt snabbt heller hi hi hi det var tider det!!

2008-09-04 @ 13:07:35
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0