haha just ja

jag höll på att glömma!

Igår skulle jag ta en nap i 20 minuter.. men det råkade visst bli 2 timmar typ.. ja hur som helst.. Jag la in en snus och sen somnade jag med Salken i famnen. När jag vaknade så såg jag en fläck på salkas hals.. Då hade jag dregglat snus på henne.. hahahah stackars vovve

Så.. nu har jag varit och tränat, och jag blev på lite bättre humör, men jag är fortfarande sjukt förbannad över det här med min namnsdag som inte finns.. Dom i afrika har det lätt dom!

Jag har även upptäckt en sak till min förfäran.. jag har inte alls varit lite lönnfet som jag har trott.. Jag har varit smällandes smällfet. Saker och ting faller på plats. Jag kollade i spegeln idag och upptäckte att saker som funnits där förut inte finns där längre! Thank GOD!  Lite mer träning på det här så..

Jag och Lovan är för övrigt duktiga, fast hon är starkare än mig. Då blir jag lej! iof så är även tanterna typ starkare än mig men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0