Guten tag..

Dåligt med träning den här veckan.PANIIIK!!!

Håller  på och laddar upp inför helgen. Fredag är det after work med brudarna som gäller. Det  har ju en tendens att spåra ur så jag räknar med det även på fredag.
Sen på lördagmorgon ska jag försöka ta mig upp, ladda med några blå powerade och fara till Stugun för att sen fara till  Frida i Sundsvall. Men allvarligt. Hur fasen ska man orka med en tvådagars? Man är ju inte direkt 20 längre..

Och till det allra största problemet.  WHAT TO WEAR??

Nej, det har varit galet på senaste som sagt, och jag är inte riktigt i fas än. så jag ska ta och knyta mig nu. Och nu låtsades jag även som att jag gjorde kväll tidigt, men jag upptäckte att klockan visst var 23.43.
Imorron ska  jag även försöka ta mig upp tidigare än en halvtimme innan jag börjar. Det blir stressigt att kliva upp, sminka mig, klä på mig, gå ut med Salka, hälla upp mat, byta vatten, ta väskan och infinna mig  på salongen. Jag sa inte att det  är omöjligt, men det är knivigt.
Låt oss kalla mig för blixten.


Allvarligt, sa jag inte ått mig förut? SIMMA IN TILL LAND NU POLARN!!!! fortsätt simma,fortsätt simma


Kommentarer
Postat av: Frida

Weeeee Lina ska hälsa på mig på mig på mig, lina ska hälsa på mig åhhh va ja blir glad!!

Spara lite krut iaf..ung och fräsch! jajje

2008-10-01 @ 17:52:52
Postat av: frida igen

Bra att du e laddad!! Då kommer alla vilja vara i ditt lag. HEJA LINA!

Mamma e du bra på stenar? - du menar tandstenar? - Äh de va inget.

2008-10-01 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0