goood

Fy fan vad jag är bra.
Brödet som jag tog mod till mig och bakade var skitgott, och soppan som jag lagade var också skitgod. Så jag satt inne i värmen medans det var kallt ute och sörplade på min linssoppa med chili och åt nybakat bröd med massor av smör på.
Salka smakade också brödet som jag hade bakat. Hon är impad sa hon.

Nu har vi varit ute och gått i 1,5 timme och det var skööönt, men det är verkligen höst ute nu. Riktigt kallt är det.

Nu ska jag stoppa in soppan i kylen och brödet som jag ska försöka komma ihåg att ta med på jobbet imorron i en påse. Sen ska jag och min kärlek ta och krypa ner under täcket och sova.

Förresten så tyckte jag att Salken var så hemskt mysig inatt. Hon kom och la sig i min famn och sov där och var mysan. Men nu såhär i efterhand misstänker jag att hon bara var ute efter min kudde. Det var okej dock, jag blev varm iaf =)

2½ men nu och sen är det prison. Perfekt att somna in till två läckra karlar i rutan. MMMMM, me likie!

snart är det helg. nu är vi på rätt sida av veckan iaf.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan intyga att det var sjuuukt gott bröd du bakade. Mums!!!

2008-09-18 @ 19:27:31
Postat av: Dario

Thanks pal, du bjuder ofc mig också på nästa bakprojekt.

2008-09-18 @ 20:30:49
URL: http://jaghatarfolk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Duktig du e !!!

2008-09-20 @ 08:23:21
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0