fyyy faaan also..

Tänk att man ska behöva bli arg nästan jämt..

Skulle tvätta lite idag eftersom jag till min förfäran upptäckte att jag snart inte hade några underkläder kvar. Och det vill jag ju på nåt sätt ändå ha på mig.
Så jag lastade en maskin full med mina och Lovisas träningskläder och annat mörkt som borde tvättas. När jag efter en timme kom tillbaka för att ta ur tvätten och lägga i torktumlaren så har åbäket till tvättmaskin inte använt tvättmedlet som jag hade hett i. Så det var bara att lasta in grejerna igen och tvätta dom en gång till.
Fan vad lej jag blir.
Rätta mig om jag har fel nu. men om det finns en lucka som det står 1 och 2 på och ettan är mindre än tvåan. Tar man inte då förgivet att 1 är förtvätt och 2 är huvudtvätt?
och om det inte är på det sättet så kan väl nån som är ansvarig för tvättstugan bemöda sig med att sätta upp en lapp om att det är tvärtemotmaskinen.
Nu hedde jag i båda för att vara på den säkra sidan.

Och en fråga till. Var fan är mitt rosa linne? Varför låg inte det i tvätthögen där det låg förut? dags att leta..

Salka står i fönstret och skäller på grannarna som helt ohyfsat försöker gå in och ut ur sitt lägenhetshus. Vad trodde dom nu? Bara för att man bor nånstans är det inte säkert att man kan gå in och ut som man vill. Nu stänger jag snart in henne i badrummet. Vad tröttsamt det blev.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hi hi hi salka då

2008-09-16 @ 22:22:21
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0