Fan vad bra vi är!!

Jag och Lovan har eventuellt varit skitduktig idag!

Klockan 10 infann vi oss på Jocks för nya pumppasset som släppptes idag. Sen gick vi nästan en mil i solen med Salka. Skönt.

Nu ligger jag och Salken i soffan och vilar. Jag är ju faktiskt fortfarande sjuk. Ska inom en snar framtid pallra mig upp ur soffan och mitt varma täcke och kila iväg på affärn och skaffa nåt vettigt att äta till middag. Och nånting gott som jag faktiskt har gjort mig förtjänt av.

Måste även säga att jag var sjukt jävla snabb igår.
Tränade mellan 17 och 18. Och på 32 minuter hade jag gått hem från jocks, duschat, smörjt in tatuering och ansikte, klätt på mig och sminkat mig och var på väg till Lovan. Det var faktiskt sjukt snabbt!!

idag går inget snabbt. Hoppas iaf på att bli av med cpsvullen tunga! fan vad matt jag blir. Nu får jag inte ens tag i staven med tänderna.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja du e sjukt snabb du!!!!

2008-09-13 @ 23:02:22
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0