Doom on you!

Jag har ingen mat hemma. Jag har inte ens smör och ost.. Rätt åt mig. Jag har inte gjort mig förtjänt av nån mat.. Jag är för övrigt smällandes smällfet idag. Inte ens träningslinnet vill sitta kvar på min kropp och större delen av träningen får jag ägna åt att dra ner linnet så ingen behöver se mitt fett..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag blir vansinnig.. Nu har jag testat att träna, nu ska jag sluta äta på riktigt. Det här går ju inte.
Kul.. kul å väga 200 kg. Verkligen.. jag vägde mig idag på jocks dock. Det stog att jag hade gått ner i vikt. men å andra sidan så går väl vågen fel som vanligt... tycker den har visat ett par kilo fel länge nu..

Nej då ska vi se om jag ska gå och ta mig nåt smaskigt som jag har hemma. Ett glas skitiskallt vatten kanske? Nej just ja, för då får man ju spola i 200 år och då har jag väl hunnit dött av irritation. Så, ett smaskigt glas pissjummet vatten får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0