bloggen..

Do you know what happend to it? IT DIED!!!

Ja, här har det sannerligen varit dött som i graven, men nu är jag tillbaka.
Det har hänt grejer på senaste.

I lördags skulle vi ha modelluttagning på salongen så jag träffade Lotta och Lovan på stan först och vi var och fikade och myste för att sen ramla förbi på salongen och kolla på uttagningen. trodde vi...
Vi drack alldeles för mkt kaffe och sen så blev det som så att vi jobbade i 6 timmar. Jag, Lotta och Maria iaf.
På söndagen var vi på jobbet klockan 8 och kom hem typ 19. Helt galet. Och tröttheten har suttit kvar hela dagen.

vi håller även på bygger hemsida och diktar upp vad som ska stå där. Så idag har jag sysselsatt mig med att knåpa ihop lite om oss själva... intressant.. Det kommer även komma lite andra spännande saker som jag ska berätta om sen. Men det är lite detaljer som ska utarbetas först.
och så var vi ju och fotade oss i fredags, men det har jag redan berättat.. Och dom fotona ska komma upp på hemsidan. herrejösses. Mycket som händer.

Ikväll har vi också varit på visning. Alltid bra med inspiration. Fick även kanske världens godaste pasta innan visningen idag. Men vi misstänkte att det var gårdagens paj som var nermosad.. hahaha

Och en sak som alltid förvånar mig är att folk inte bara kan SHUT THE FUCK UP!!!! Det är så vansinnigt jävla respektlöst att sitta och prata högt när frisörerna försöker prata och berätta vad dom har gjort uppe på scen. Jag blir vansinnig. Igår skällde Lotta ut kärringarna som satt bakom oss.. hahaha, jag skrattar än idag

Nu ska jag krama vovven som har kommit hem till mig och försöka återhämta mig efter den senaste galna veckan.

Och nu vet ni att jag lever iaf..

En varning! Somna inte vid pianot moahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jag dör.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Farligt att somna... särskilt om man har opererat sin mage... DU

2008-09-30 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0