Vit helg?

Det var ju som sagt tänkt att den här helgen skulle vara vit. Men det gick ju ungefär lika bra som förra gången. När jag och Salken kom hem från stan så skulle vi bara springa in till Eva och Lars och säga hej, medans mamma kokade tevatten. Men vi blev inbjuden på lite kvällsplock bestående av räkor, grönsaker, ost, kex och rötjut!!!
Sen drog jag till pappa och där serverades grogg och country lane. Ikväll gör jag ett nytt försök att vara vit. Jag kanske ska ha en morot? Jag vet nog!! Cola till maten it is.

Jag såg på Tenacious D film med Adam och Tina. Den var trevlig.

Uppladdningen har börjat inför Åre. Salken ska vara i stugun hela veckan. Kommer att sakna henne, men då slipper jag iallafall ha dåligt samvete över att jag går och tränar och lämnar henne ensam hemma.
Hårfix på måndag, och min utväxt är värre än nånsin. Inte lång, men färgen på mitt hår är fanimej riktigt jävla stygg. Mitt riktiga hår also. Sen blir det lite bryn och fransfärg och sen är det ÅRE HERE I COME!
Jag träffade även KATJA igår!!!! Höll på krama ihjäl henne. Hon ska till åre på söndag och då kan vi träffas där! I LOVE! Och alla sms som jag skickat har inte kommit fram pga av störd telefon. Nu ska vi åka och träffas och sluta prata om det bara.

Nej, nu ropar maten (mamma)


Kommentarer
Postat av: jenny

Söt blogg :)

2008-11-09 @ 22:20:07
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0