Tidigt...

Klockan är 5, och man kan undra varför jag har klivit upp nu. Det har jag inte, jag har inte gått och lagt mig än. Eller, jag har precis kommit hem och krupit ner i min Milantröja (som jag fortfarande inte har en blekaste vad den gör i min garderob, då jag beställde en manchester united) kan det vara Johans månne?

Skjutsade bror till hammarn, hälsade på, åkte hem, och avslutade kvällen i soffan med Kill Bill. Pappa och jag på en varsin sida i soffan. Lovisa i fåtöljen. Alla tre med snusdosan och diverse drycker i högsta hugg. Sen slet vi Harry Potter oh sen satt vi och pratade massa skit tills nu. Jag, syster, bror. Vilket team.
Dags att sova nu!


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, perfekt

Kommentarer
Postat av: Helena

Fan så tidigt du är uppe..lägger dig! Om jag hade ringt dig vid fem när jag var på efterfest så hade du svarat och varit vaken!! Hmm... tänk att vi satt på varsitt ställe klockan fem. Det är läskigt att tänka sådär..förstår du! Att samtidigt som jag gör det här gör jag det där.. blablabla.. ja fattar du?

2008-11-24 @ 18:11:01
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0