söndag.

Fick ett underligt sms? Hur självgod är du, och vad tänkte du nu? Ja, man slutar aldrig att förvånas. Jag tänkte mest.. va? hahaha, ja skönt att du har goda tankar om dig själv, men dra inte in mig i nån slags självförtroendeboosting. Dumskalle.

Idag var det middag hos pappa. Jag och Lovisa hade bakat tårta. sen efter middag och fika så skulle vi spela lite Fas 10. Jag kan fortfarande inte begripa hur jag kan gå med på att spela det, eftersom jag blir lika förbannad varje gång. Vi satt och skrek åt varann och var elak. När jag skrikit "idiotjävel" till Adam för hundrade gången så rev pappa i och sa åt oss att gallra snacket. Då blev köket på ärkebiskop tyst som i graven. De elaka orden och gliringarna byttes ut mot hatiska blickar. Jag vann inte.. Ofc. Och jag tänker aldrig mer spela det där spelet.
Sen såg vi Sanningens ögonblick. Jag och Lovisa skrattade så vi höll på falla död ner. Fy fan vad klockrent!

Ja just ja. Den vita helgen. Det gick inte så bra igår heller. Jag frågade om jag fick låna mammas bil. Det fick jag inte. Då blev jag arg och gick till pappa och drack grogg. I förmiddags efter att ha hämtat syster på annan ort så fick vi erkänna att vi visst råkade dricka upp hans baileys. Så kan det gå om inte haspen är på (som min kära moster skulle ha sagt)

Dags att krypa till kojs (hahahahahah) jag ska faktiskt åka till stan klockan fem imorrnbitti.. Jag gatt stanna i stugun så att jag inte skulle missa sanningens ögonblick. Fy fan vad tidigt.

För övrigt, jag har en plan, tajmad och klar. In i minsta detalj (okej jag ljög, det har jag inte alls)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ah, men tell me!!

2008-11-11 @ 08:48:14
URL: http://lovisaulander.blogg.se/
Postat av: Towa

Kul att höra ifrån dig tjejen, går du ut på Torsdagar nått ??? =)

2008-11-11 @ 17:44:00
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0