Söndag

Drog och tränade med Lovan.. Oh my. Body Balance stog på schemat och det är seriöst det mest smärtsamma jag har gjort på länge.. haha. smidig som typ en lyktstolpe, men några fler gånger på det här så är jag snart som en katt..

Sen var vi och käka kinamat och nu har jag hamnat i paltkoma. Tror att jag sliter en film och vilar mig en stund.

Det gäller att spela sina kort rätt nu. Från alla håll och kanter. Ska försöka att hålla mig nära land, men helt allvarligt. Skatten är min!

Mamma var och handlade på coop åt mig. Hon är snäll hon.


Kommentarer
Postat av: Towa

Du var duktig du som orkar träna och festa hårt dagarna intill varandra, puh.. jag är fortfarande trött och vi spendera dagen i soffa idag också!

2008-11-03 @ 18:14:32
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: sandra

oj då, du har blitt utmanad!

2008-11-03 @ 21:24:57
URL: http://sandran87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0