rape me..

Fick just en överhängande lust att lyssna på nirvana. Det är förargligt att jag inte har nåt på datorn och att mitt internet är så långsamt. Låt oss säga att jag skulle försöka ladda ner ett album. Då skulle jag hinna sätta igång nerladdningen, sova, jobba en vecka, åka hem till stugun en helg och komma tillbaka och då KANSKE det skulle vara klart. Men då skulle jag ju naturligtvis även få meddelande från telia att jag har förbrukat min rätt att ha långsamt internet och att jag nu igen får skitlångsamt. Det är spännande nästan jämt.

Jag tog och svängde ihop en soppa förut lite ilvasst. Kantarell och champinjon. På sån där påse. Det var inte direkt det mest kulinariska jag ätit i  mitt liv, eller ens i helgen, men det dög. Lite rostade mackor till det, och nu är jag lika hungrig som innan! Varför smällde jag i mig alla chipsen när jag kom hem från Åre?! Ibland önskar jag att hade en en coach i mitt liv som kunde säga åt mig "spara på din goda chips, du kommer bli sugen ikväll" men istället sa gubben i huvudet "ÄT DOM!!! ÄT DOM NU! gärna med ett par glas skitiskall cola till" sagt och gjort, jag lyssnade på gubben.
Det har jag faktiskt länge funderat, kanske även har tagit upp det här förut. Men anorektiker har ju en gubbe i huvudet som säger åt dom att dom inte får äta, och gör dom det så måste dom träna. Det jag funderar är, varför har inte min gubbe några såna smarta saker att säga.. varför säger min åt mig att äta så mycket fett och socker jag kommer över? Gärna hela tiden.. konstigt.

Nu har jag iallafall städat mig själv.. Såg helt ärligt ut som skräcken med gårdagens smink och frisyr (jävlar vad bra den höll) och nu känner jag mig lite fräschare. Det är nog dags att slipa gaddarna och smacka igång en film, alternativt zappa lite innan John Blund besöker mig..

Har bara två saker att säga innan..
1. attans bananer!

Och sen tänkte jag dela med mig av en snäll grej som min kära bror sa förra helgen.
Lina - Nej men, jag är en stark tjej
Adam - Men Lina, du är ju ingens tjej...

Haha, ja men kasta det i ansiktet på mig då!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men fy tusan då vilka ord han gav dig !!!!!!!!!!!!

2008-11-17 @ 09:23:14
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0