mhm?

Vad tänkte du nu? Hahaha. Det är spännande att se vad folk tar sig till när livet inte går riktigt som planerat. Börja tappa greppet? trist, det borde du tänkt på för länge sen..

Jag känner mig lite lurig sådär.. Så som bara jag kan vara.

För övrigt så höll jag även på att bli påkörd när jag gick hem från Lovisa för nån timme sen. Det går ju att diskutera huruvida det är smart eller inte att komma på breställ runt ett hörn där det finns buskar och man inte har en chans att se vad som finns där bakom. Bra idé. Fan om jag inte hade hunnit rycka in Salken åt sidan. Måste skaffa mig en basebollträ inför såna här eventuella situationer. Det är svårt att slå sönder både folk och bilar med händerna. Om inte annat behöver jag dom på jobbet.
Jag har inte tid med det här. Jag har sönderklippta händer och imorron är det söndag! Det här kommer aldrig att hinna läka tills på måndag. Jag klippte bengtove lite idag. Han fick röda slingor efter att jag klippt mig i fingret med den slöa saxen.
"det syns ju väl i mitt vita fina hår"


Ojoj, dags att sova nu. Eller iaf smacka en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0