Men hallå?!

Kan det ens blåsa mer än såhär? Knappast.

Efter jobbet drog jag till Jesper och såg på film. Han hade även lagat världens godaste mat. Töjde en stund och sen när jag skulle gå hem så var det även jordarnas värsta storm. Det kom världens virvelvind så jag fick plocka upp Salka i famnen och vända ryggen till.. Hon väger ju bara 8 kg, och rätt vad det är så sitter hon uppe i ett träd. och jag med för den delen.

Men nu ligger vi nerbäddad i två täcken och lyssnar på vinden utanför. Det är ganska mysigt.. det vill säga tills det låter som att rutorna ska blåsa in i lägenheten.

Dags för lite mer tranbärsjuice.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack Lina för alla värmande å snälla ord !!

Du kommer alltid med så bra ord du ! DOm värmer gott!

Ja jag längtar tills vi kan träffas!

2008-11-21 @ 18:07:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0