Måndag

Morgonen var lite turbulent. Klev upp 5, sa hej, gick och la mig igen.
Sen vaknar jag av att telefonen ringde och jag såg att det var Lotta. "Men vad vill hon, hon vet ju att hon får låna parkeringen" tänkte jag, och svarade.
-Tja. Jag tänkte bara höra om du tänkte komma och jobba idag..
då hade jag börjat för en kvart sen... fort gick det iaf, och på 20 minuter var jag sminkad och påklädd och på jobbet.

Sen när jag kom hem så beställde jag ansiktsprodukter för flera tusen.. typ..  Jag orkar inte se ut som skräp längre. Mitt ansikte håller på rasar isär. Så torr är jag.
Träning, sen sibyllakorv. Fan vad bra att man kan köpa med sig en burk hem. Jag spillde boston på mattan.. sen klev jag i det. Fräscht!
Nu börjar det dra ihop sig. Vi bör hoppa i säng nu så vi är utvilade imorgon. Lovisa får det dåliga täcket. Jag tar gokudden.

Hörrni! Life is good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0