Jag klarade mig..

Det var nog bara en kund som hade sett oss igår, och det känns ju skönt.. Och hon hade tyckt att vi såg fina ut.. Ehm, ja det var ju bra men...

Idag har jag varit duktig. Jag och Lovisa gjorde en delikat middag bestående av sån där korv i ugn och pärmos. Säga vad man vill om mig, men en jävel på pärmos är jag! Det tog dock 200 år för pärerna att koka, jag höll på dog. Det blev 2 matdosor. Perfekt. Idag hade jag inte med mig nån matdosa, och jag kände inte för handladmat. Är så jävla lej på äckelsallad och allt vad det heter. Hur som helst. Det hela resulterade i att jag inte åt nån lunch och eftersom jag sällan känner hungerkänsla längre, så satte suget in istället. Hittade en förpackning start i ett skåp som jag högg in på. Det var gott..

Imorron står sovmorron på schemat. Det känns skönt, men nu hade jag planerat att vara uppe länge, men jag hittar inte på nåt att göra.
Och för övrigt så verkar allt glida ur händerna på mig nu. vafan.. Det här var ju inte direkt vad jag hade planerat. Men ändå! Life is good!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååå fy tusan det e den äckligaste maten jag kan äta !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-13 @ 00:17:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0